ulvberget

Alla inlägg den 29 maj 2013

Av veronica sundholm - 29 maj 2013 13:35

Aaaah... Solen skiner och det är helt underbart väder ute! Så vad ska man göra en sån här dag? Ja, jag bara längtar tills efter 16-tiden, då jag ska upp till Torpet och fixa.


Visserligen så måste jag nog ta på mig munskydd, om jag ska börja att riva i spånet uppe på vinden. Men jag får se hur jag gör. Kanske målning av "Läshörnan" först. Ja, vi får se helt enkelt exakt VAD jag ska göra idag däruppe. "Torpet" är ju nästan en egen själ, som "talar om" vad som behöver göras   


Lite inspirationsbilder till vad/hur man kan göra med en Torp-vind!


     

Ja, ATT det går att få underbart mysigt på en Torp-vind -DET ser man ju på dessa lånade bilder. Men frågan är ju

om ett ensamt, fattigt fruntimmer med många drömmar klarar av det?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur firar DU Valborg?
 Hemma. Med familjen.
 Brasa. Grilla. Festa. Raketer...
 Vad då fira?
 Vet inte än...
 Åka runt och kika...
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hästarna

Mående

Rovdjur

Skogen


Ovido - Quiz & Flashcards